czwartek, 24 maja 2012

dobry scierak nie jest zly

Co by nudno nie było :):):) dziś o kolejnym produkcie, który rzekomo pomaga w walce z nieprzyjacielem. Otrzymałam go w ramach drugiej edycji BLOGBOXowej jakby ktoś jeszcze nie wiedział co i jak to odsyłam do Obssesion  i jeszcze do jutra tj.25.05 można się zapisywać na III edycję 3 edycja BLOGBOX. Myślę, że przy obecnym całym zamieszaniu z Lirene i ich produktami antycellulitowymi ten produkt prędzej czy później wpadł by w moje ręce. Mowa o dobrym dość mocnym peelingu od Lirene. 

Peeling otrzymujemy zamknięty w przyjemnym oczodajnym pomarańczowym opakowaniu:


obiecanki :)


a samo peelingujące cudo wygląda tak:



jestem amatorką dobrego ścierania, i peeling muszę dobrze czuć na ciele aby mnie satysfakcjonował. Zazwyczaj miałam problem z peelingami taki, że albo za delikatne, albo za mało treściwy lub jeszcze zbyt wodnisty. Ten jest w sam raz, mocny, gęsty dobrze 'treściwy'. Jednak trafił na zły okres w moim czasie użytkowania produktów, ponieważ mnie nie zachwycił, ale to raczej wynika z tego, że ostatnio nic mnie nie zachwyca - ale myślę, że to w końcu minie i do niego wrócę, ponieważ nie mogę się do niczego poza 
wydajnością przyczepić bo tak to co ważne jest na miejscu - dobrze radzi sobie ze skórą pokrytą nieprzyjacielem 

zapach mocno energetyczny - pomarańczowo - grapefruitowy 
dobrze ściera
bardzo ładnie przygotowuje skórę do aplikowania mazideł
skóra po nim jest wygładzona
dużo drobinek ścierających
nie rozlewa się pod dłoniach 

w ogóle wszystko niby git, ale nie zaiskrzyło aż tak żeby to był hit
nie mówię mu nie, dam mu szansę jak mi w końcu maruda minie i będę bardziej entuzjastycznie do wszystkiego podchodzić :)
bo tak na prawdę po własnym peelingu kawowym żaden drogeryjny nie będzie dość dobry
dostępny chyba wszędzie gdzie się da
cena ok 10zł. 

Polecam spróbować bo może dla Was to będzie miłość od pierwszego użycia - u mnie uczucie musi dojrzeć :)

a tak w ogóle to nigdzie nie mogę zdobyć URODY z mleczkiem wrrr - jutro będę dalej pytać i szukać bo u mnie wszystko wyczyszczone 

.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...