niedziela, 31 lipca 2011

KOBO cienie FEEL ALIVE

Witam,

Przedstawiam Wam moje pierwsze cienie z KOBO, już je miałam możliwość kilka razy zaaplikować i dzięki temu mogę o nich kilka słów powiedzieć :). Cienie zakupiłam w Naturze za ok 26zł, ta mini paletka jest podobnie skonstruowana jak te z inglota, co mi bardzo odpowiada bo dzięki temu zyskałam kolejną podróżną paletkę :), można wyjąć pierwotne cienie i włożyć inne, ponieważ jest z magnesem.
Zdecydowałam się na zestaw o wdzięcznej nazwie FEEL ALIVE


kolory kojarzą mi się z lodami miętowo-malinowymi :)


w zieleni się zakochałam, natomiast róż.. uwielbiam róż ale kolejny raz utwierdzam się w przekonaniu, że to nie dla mnie


Ogólna moja opinia o nich jest taka, że są OK, nie powaliły mnie ale też nie zniechęciły do próbowania innych cieni z KOBO, zielony cień jest bardziej miękki od różowego i też jego intensywność i krycie jest dużo bardziej zadowalająca. Teoretycznie w opakowaniu widać, że oba cienie są z małymi drobinkami, jednak róż po aplikacji je traci.

A makijaż w moim wydaniu z tymi cieniami prezentuje się tak :) trochę kolorów lata w ten deszczowy dzień:


nie jest jeszcze nawet na średnio-zaawansowanym poziomie w malowaniu, ale dla mnie efekt jest zadowalający :)



róż na powiecie staje się bardziej lila


trwałość z bazą pod cienie bardzo dobra, cienie nie obsypują się. Dla ciekawych polecam, inne zestawy również fajnie kolorystycznie połączone.

.biemi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...