sobota, 23 lipca 2011

Oriflame

Witam!

Dziś chcę Wam przedstawić moje zakupy z Oriflame, nie jestem wielką fanką tej firmy, ale bardzo zależało mi na zakupie legendarnego miodziku. Jednak ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu w katalogu, który posiadałam był on nie dostępny, natomiast była dostępna pomadka o podobnej formule na dodatek w promocji więc się skusiłam. Na moje wielkie szczęście przy realizacji zamówienia konsultantka powiedziała, że ma dla mnie jednak miodzik tylko poza katalogiem mogę kupić za 7,90. Jaka była moja radość, że jednak go będę mieć. Mam go w wersji waniliowej i już wiem, że ta wersja jest dla mnie lepsza niż ta oryginalna.



Przeglądając katalog trafiłam na suchy szampon do włosów, jestem mega ciekawa rezultatów, miałam już okazję próbować dwóch innych i nawet efekt był zadowalający, ciekawe jak będzie tym razem.

Skusiłam się też na mydełko malinowo-miętowe, jeszcze nie sprawdzałam jak pachnie, ale brzmi kusząco.
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...