sobota, 6 sierpnia 2011

WIBO your fantasy nr 135

Hello!
Przedstawiam Wam kolor, w którym się zakochałam.


Zakup zrobiony w rossmannie za ok 5zł. Kolor jak dla mnie cudny idealny do na to pochmurne lato. Szukałam ładnej zieleni a kupiłam taką intensywną niezapominajkę :). Niestety lakier sam w sobie bardzo mnie rozczarował, mam kilka z serii 'YOUR FANTASY' i ten jest najgorszy pod każdym względem, poza kolorem ;). Mam wrażenie, że pędzelek jest bardziej ubogi od pozostałych,

co i tak w nich one nie grzeszą objętością to ten już w ogóle masakra.



krycie jest bardzo słabe, ja mam na swoich paznokciach dwie warstwy i spokojnie powinna zostać nałożona jeszcze jedna co i tak lakieru nie nakładałam z przyjemnością tylko trochę się musiałam natrudzić aby osiągnąć i tak nie do końca zadowalający efekt. Możliwe, że trafiłam na felerny egzemplarz.

Ogólnie z efektu jestem zadowolona, jednak jestem po prostu do czego innego przyzwyczajona używając tych lakierów. Trwałość zastraszająca bo odpryskiwał mi już po niecałych 24h, jednak na paznokciach u stóp lepiej sobie radzi bo już 7dni i nie jest źle.
Ogólna moja ocena to 2/5. Kolor piękny, cała reszta wątpliwa.

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...