poniedziałek, 29 sierpnia 2011

TAG 10 pytań kosmetycznych


Jako, że się nie załapałam na indywidualne otagowanie, korzystam z ogólnych otagowań, które między innymi było u Monique http://monique1900.blogspot.com/ :)



Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki"
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych
3. Powiedz, kto Cię oTAGował
4. OTAGuj 12 blogów tym TAGiem
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu


1.Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych ?
Używam w zależności od sytuacji i chęci eksperymentowania, jednak na co dzień do pracy używam neutralnych kolorów
2.Co wolisz bardziej 'pomadkę czy błyszczyk' ?
błyszczyk


3.Czy uważasz, że tylko dr
ogie kosmetyki są dobre ?

 Nie, wychodzę z założenia tanie nie znaczy złe!

4.Co sądzisz i czy używasz róży do policzków ?
 Używam, uważam że bez niego mój make up jest niepełny. 

5.Jaki jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Jeśli kolorowy to lazurowy tusz do rzęs :) 
6.Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą ?
Miałam i miewam, cyklicznie kilka wyprysków, a w momencie kiedy pozwolę sobie na zbyt ostre potrawy to mam większy wysyp :)


7.Używasz filtrów ?
W okresie letnim często, jednak nie mam nawyku codziennego ich używania


8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy?
krem do twarzy i podkład, jednak moja skóra dobrze reaguje na te produkty ze średniej półki :) więc i tak nie potrzebują wydawania dużych sum na swoją pielęgnację


9.Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz?
Uważam, że są niezbędne do kompletnej pielęgnacji twarzy :), staram się stosować je regularnie :)


10.Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej ?
 Beyonce i Scarlett Johansson :), ale to dla tego że po prostu jestem zauroczona ich urodą, i jak dla mnie one bez make upu są cudne :)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...