niedziela, 28 sierpnia 2011

CRYSTAL roll on

WITAM!!!
Powracam po długiej przerwie, koniec urlopu i powrót do szarej rzeczywistości, którą jak mogę próbuję sobie kolorować :) Po udanych wakacjach wracam z naładowanymi bateriami, pełna nadziei na spełnienie swoich planów. Na pourlopowy post stwierdziłam, że super będzie recenzja antyperspirantu. Używam go od ponad miesiąca. Ogólnie mam odwieczny problem z doborem idealnego, który będzie spełniał swoje zadanie, po latach prób już nie oczekuję 100% działania, ale chcę aby przetrwać 3/4 dnia bez stresu :)

Przedstawiam mineralny roll on - CRYSTAL.


Jest to produkt naturalny - słowa od producenta:



Moje słowa :)
Skusiłam się na niego ponieważ jest bezzapachowy, ubolewam nad faktem, że tak mało jest na naszym rynku bezzapachowych roll onów, nawet AA ostatnio je wycofało :/
Prawdą jest: nie klei się, nie podrażnia, skóra nawet po goleniu jest niepodrażniona nie szczypie. Nie pozostawia białych śladów, nie zapycha, nie powoduje zwiększonej potliwości. Działa w 80% - zapewnia komfort przez ok 10h - więc jak dla mnie ogromny sukces. W czasie upałów, które mi towarzyszyły naprawdę dawał radę.

Kulka :)


Polecam go z czystym sercem, jedno co jest u niego na minus to cena bo ok22 zł, mi udało się go zakupić na promocji za 16zł w Rossmannie. Sądzę jednak, że mimo to zakupię go ponownie :)

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...