niedziela, 2 marca 2014

9. foto skrot - luty

Minął krótki i spokojny miesiąc.
Witam się z Wami w marcu wspominając jeszcze minione dni w moich stop klatkach :)


1. pyszna - ja się nią zachwycam
2 i 3. niezmiennie nie odpuszczałam pieczenia 
4. tłusty czwartek i od poniedziałku próbuję ograniczyć słodkości ;) 


1. Pieczenia ciąg dalszy
2. cały luty je wcinałam - uzależniające
3. domowa najlepsza
4. przedwiośnie jest ciężkie trzeba się wzmacniać - to ustrojstwo będzie mi w tym pomagać


1. motyl idealny był poszukiwany :) - znaleziony
2. bo mózg jeszcze walczy i odrosty trzeba malować
3. basem zaliczony :) 
4. nowa praca - nowe wyzwania :D :D :D 

To był mój luty. Dobry i spokojny - naładowałam baterie na kolejne miesiące, które już nie będą aż tak spokojne :). Jest moc i energia

Jeżeli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam na mój instagram - http://instagram.com/biiemi

a już na początku tygodnia czeka na Was wiosenna niespodzianka - bądźcie czujne :). 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...