poniedziałek, 21 stycznia 2013

Nuudno w Blue Monday

Dzisiejszy poniedziałek to totalna katastrofa - a o tym, że to dla większości miał być okropny poniedziałek dowiedziałam się niespełna godzinę temu - dzięki temu mogę dzisiejsze niepowodzenia zrzucić na złą aurę ;). Równowaga w przyrodzie musi być po rewelacyjnym weekendzie, bolesny powrót do rzeczywistości. 
Jednak nie o tym, a o nuudnym lakierze. Jako, że bardzo lubię nudne lakiery, ten o którym zaraz Wam napiszę od pierwszego nałożenia skradł moje serce - nie dość, że kolor taki mój to jeszcze cała strona techniczna jest bez zarzutu. Moje ochy i achy kierowane są w kierunku lakieru od Rimmela z serii 60 sekund nr 500 Caramel Cupcake na pazurkach jest jaśniejszy niż w opakowaniu :)






Za co go lubię? ot proszę:
+ duży pędzelek - 1-2 pociągnięcia i caaała płytka pokryta
+ może nie w 60 sekund schnie jednak zaskakująco szybko
+ nie smuży
+ kolor ładnie ze mną współgra 
+ baaardzo delikatny shimmer prawie niezauważalny jednak nadający głębi nudziakowi
+ trwałość na zdjęciach lakier po 3 dniach bez topa :) i tylko lekkie starcia na końcówkach
+ cena 9zł w promo można złapać za mniej

za co go nie lubię:
w sumie tylko za to, że ta seria ma mało kolorów do wyboru ;) mam jeszcze soczystą czerwień i równie cudnie się sprawdza :)
Nie wiem czy bym się skusiła na ten lakier - ale dostałam go na spotkaniu blogerek, a jak dostałam to się wymazałam i bardzo się z niego cieszę bo dzięki temu poznałam tą serię dużo lepiej. 
A Wy lubicie te lakiery??
Miłego tygodnia oby był lepszy od dzisiejszego dnia :)

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...