środa, 12 grudnia 2012

O zakupach, braku czasu i prezentach :)

Oby do świąt :) - niby za wiele rzeczy nie mam na głowie, ale dni są stanowczo zbyt krótkie. Niby wszystkie prezenty kupione, ale co dzień nowa paczka dochodzi. Niby wszystko zaplanowane, ale co dzień coś z poza planu dochodzi i tak od parunastu dni. Co raz bardziej przytłaczające dni w pracy powodują, że po powrocie do domu nie mam motywacji do bardziej kreatywnego myślenia - dlatego też dziś ponownie piszę o tym w co się zaopatrzyłam - bo w sumie grudzień to zawsze miesiąc baaardzo zakupowy - ja kompletowanie prezentów zaczęłam jeszcze w listopadzie :). Teraz w sumie zakupy bardziej na zasadzie dodatków bo zawsze o czymś się zapomni ;).  


Dziś dotarło zamówienie z Choisee - Poczta Polska jeszcze spisuje się nienagannie i wszystko dość szybko dociera do adresatów - zamówienie złożone w piątek dziś dostawa :) na prośbę wrzucam zdjęcia ze składami :) - po kliknięciu zdjęcia są większe :)






na stronie Zapach domu poczyniłam swoje pierwsze 'poważniejsze' zakupy z Yankee Candle :)  - wybrałam ten sklep bo w sumie w nim najbardziej opłacało się zrobić moje zakupy:) (na zakupy powyżej 100zł przesyłka kurierem gratis + rabat 20zł, a wystarczy tylko wpisać mail - więc się opłaca) na zdjęciu brakuje świecy, która dziś powędrowała do mojej Siostry jako prezent imieninowy - padło na kremowy karmel - zawsze łatwiej sprezentować takie cudo niż dla siebie samemu sobie zakupić. Generalnie woski i cudny kominek wypatrzony u mojaKOSMETYKOmania powędrują w dobre ręce to i tak się cieszę, że mogłam sama 'nanosnie' ich powąchać ;) Nie wiem jeszcze jak podzielę woski bo niektóre się powtarzają, ale miałam problem na które się zdecydować najchętniej wzięłabym wszystkie ;) 

U mnie padło na:

- winter wonderland
- cherries on snow
- honey&spice
- kitchen spice
- sparkling cinnamon
- christmas rose
- wedding day - ten zakupiłam z myślą o sobie ;) nazwa czyni cuda ;)



plus kolejna sprawa, która zaprząta przygotowania przedświąteczne - tym razem podpatrzone u  Niecierpka też zapragnęłam mieć takie apetyczne pierniczki - moje jeszcze nie udekorowane i dopiero 1/3 ciasta przerobiona, ale do świąt damy radę ;) Narzeczony mężnie pomaga wałkować ciasto :) Napisy jeszcze nie idealne, ale za którymś razem będzie ładniej :) bo pierniczki z imionami mają służyć jako wizytówki przy prezentach :D



Plus - Pomysł na prezent :) 

Jest jeszcze trochę czasu - ba nawet jeszcze dużo czasu na zrobienie bardzo fajnego prezentu  - u mnie w rodzinie spisuje się od ponad 4 lat :) - a mówię o kalendarzu ze zdjęciami 



Ja swój od zawsze zamawiam na alboom.pl - można przez allegro jak kto woli - raz chciałam od kogoś innego zamówić, bo może mogłoby być taniej, ale zawsze był jakiś kruczek i wychodziło drożej niż tu :).  Wybierasz od jakiego miesiąca chcesz aby się rozpoczynał Twój kalendarz - plus dowolna ilość własnych świąt do wpisania - wzruszenie i radość murowane :)

W zeszłym roku z TŻ obdarowaliśmy moją Siostrę z Mężem i jego Brata z Żoną zestawem dwóch dużych ręczników z wyhaftowanymi ich inicjałami - strzał w dziesiątkę :). Niestety brak zdjęć - ale ręczniki są łatwo dostępne plus zawsze w każdym mieście znajdzie się dobra Pani, która haftuje np. szatki na chrzest - ona na pewno sobie z tym poradzi :) - i w prostocie tkwi szczegół :). 

A tegoroczne prezentu u mnie są mniej 'kreatywne' jednak dopasowane do zapotrzebowań obdarowywanych ;). 

Miało być szybko - krótko o zakupach a wyszło długo i różnie ;). 

Widziałyście nową reklamę Coca Coli? Mimo iż byłam bardzo przywiązana do starej piosenki ta mi przypadła do gustu - i mimo, że to komercha - to to lubię ;)



pozdrawiam
.biemi

Nie współpracuję ze sklepami i firmami wspomnianymi w poście - skorzystałam z ich oferty dzięki innym Blogerkom ;) 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...