piątek, 7 grudnia 2012

Bo generalnie to zlo - ale... jak jest promocja ...

Posta dziś miało nie być - miałam leżeć i pachnieć bo przecież w końcu weekend - a za oknem zimno więc relakss jak najbardziej wskazany. Plany me zostały lekko pokrzyżowane, jednak o tym nieco niżej. Przy okazji pokażę mojego wczorajszego mikołaja :) po części sama sobie go zrobiłam po części dostałam i tak było miło 



Czy tylko ja w swoich biedronkach nie mam świeczek w szkle w nowych zapachach?? Są tylko tealighty :/ - ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma ;)

Jednak głównie nie o tym miało być - bo jak tytuł wskazuje miało być o tym co złe ;)

No właśnie fanpage to zło - bo tam wszystko jest na szybko, na bieżąco - tu i teraz i kusi kusi kusi afee.  A trafiłam na to przez szanowną Panią, która ma chwilę luzu ;) Jamapi kusi i nęci. A też żeby nie było, że tylko i ja ulegam to i ja pokuszę bo chyba warto :D:D


"Zapraszamy również do skorzystania z naszej Świątecznej Promocji na www.choisee.com !
Złóż zamówienie, wpisz w rubryce hasło "choisee" ( bez cudzysłowów), a otrzymasz 60% rabatu na dowolne kosmetyki!! UWAGA! To jeszcze nie koniec - PRZESYŁKA zawsze GRATIS!!! :) :) Pozdrawiamy! :) :)"


Do mojego koszyka to wpadło: 




Skromnie - bo się starałam zdrowy rozsądek zachować ;) Więc jak któraś z Was ma chęci a to przecież nęci to niech korzysta - wszystko trwa do wyczerpania zapasów - można by rzec 'wietrzenie magazynów' :D. 

.biemi


Nie współpracuję z tym sklepem - nie znam go tzn już od dziś znam - zakupy poczynione spontanicznie - notka sporządzona jeszcze bardziej spontanicznie - brak korzyści z tego tytułu płynących - choć nie korzyść jest a taka, że nie tylko ja ulegnę :). 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...