niedziela, 2 grudnia 2012

Drogi Swiety Mikolaju ... :)

Drogi Święty Mikołaju byłam bardzo grzeczna w minionym roku ;) 
jeżeli tu czasem zaglądasz to może trafisz na mój list przedstawiony w króciutkim zestawie zdjęciowym ;)

Na prawdę niewiele mi do szczęścia potrzeba ;) 
wystarczy tylko to: 
źródło: KLIK pędzel do podkładu bo mój po 2 latach zaczyna powoli się sypać ;)

źródło: KLIK tego cudaka jestem po prostu bardzo ciekawa

źródło: KLIK Sleek Darks - sądzę że i tak sama w końcu będę musiała sama sobie ją sprawdzić ;)

źródło: KLIK - bo na urodziny się nie udało bo były jeszcze lepsze prezenty ;) to może Mikołaj posłucha


źródło: KLIK taka świeczka umiliłaby nie jeden długi wieczór - a że są tak zachwalane to dlaczego nie?

źródło: KLIK ten oleje chodzi za mną bardzo długo ale zawsze nie po drodze i zawsze 1500 wymówek aby go nie kupić 


a Wy jakich prezentów sobie życzycie?

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...