poniedziałek, 31 grudnia 2012

I Hop w Nowy Rok

Mam nadzieję, że żyjecie po Świątecznym przejedzeniu i macie się dobrze - ja nawet jeszcze daję radę i spokojnie już sobie zrobiłam miejsce na Sylwestrowe smakołyki. 


Z racji tego, że nie zdyscyplinowałam się i nie złożyłam Wam życzeń Świątecznych nie omieszkam tego zrobić teraz. :) Na podsumowania będzie czas przez cały styczeń więc spokojnie nadrobię swoje zaległości. 

Ze względu na to, że dziś 31 życzę Wam wszystkim i każdej z osobna, cierpliwości optymizmu i oby przyszły 2013 Rok był LEPSZY niż ten co żegnamy. Dużo zdrowia i miłości i nieskończonych funduszy na nowe kosmetyki ;)




oraz co najważniejsze wystrzałowej zabawy Sylwestrowej dziś wieczorem. 

Do przeczytania w Nowym Roku. 
Dziękuję, że jesteście

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...