piątek, 26 lipca 2013

Jak zorganizowac slub i niezwariowac? part 4

6 tygodni do godziny 0. Goście zaproszeni, można by pomyśleć, że teraz pozostaje nam tylko leżeć i pachnieć. Niby najbardziej pochłaniającą czas i energię czynność mamy za sobą jednak każdy etap przygotowań pokazuje, że nie zawsze jest tak łatwo i gładko jakby to się mogło wydawać :). Nie to żebym narzekała nic bardziej mylnego jednak zaczyna mnie dopadać myśl 'jak my to ogarniemy ?!?!?!' 

Post będzie bardziej w formie pytań i próśb o pomoc :) 



O to z czym się teraz zmagamy na 6 tygodni przed wielkim dniem. 

- sesja narzeczeńska, jak szukaliśmy fotografa to nie braliśmy takiej opcji pod uwagę - jednak nasz 'spec' twierdzi, że dla niego taki dodatek jest niezbędny aby nas lepiej poznać i by nam ułatwić 'pozowanie' do zdjęć w tym ważnym dniu. Wszystko pięknie ładnie bo ja zdjęcia lubię mieć robione mój luby również. Tylko z koncepcją jest problem, ja mam natłok pomysłów i wiele rzeczy mi się podoba tak mój M. dla odmiany pomysłu jako takiego nie ma poza stwierdzeniem 'że ja to cudować nie będę'. 




Pracuję od długiego czasu aby moje pomysły przeforsować i zapalić w nim iskierkę chęci do cudowania :). Jednak łatwo nie będzie więc proszę trzymać kciuki, że będzie to mojej(naszej) myśli ;). 

- pierwszy taniec 


jakiś musi być ;) - przez długi czas były chęci do nauki... miał być walc do muzyki z nocy i dni - dość popularna opcja, która jest romantyczna ładna... ale trzeba się nauczyć więc odpada ;) czasu brak a tańca połamańca do tego nie będziemy robić - pomysłu trochę brak - pytanie do tych co mają za sobą do jakiej piosenki tańczyłyście? to tak ku inspiracji bo może coś ładnego wpadnie w ucho :). 

- podziękowania dla gości 
dylematem dla nas jest co włożyć do środka pudełeczka, które będzie na talerzyku przed każdym kto przybędzie - często gęsto wkłada się migdały, które jak masz szczęście i jesteś uważna nie połamiesz sobie zębów ;) 


i co tu teraz zamiast migdałów włożyć do środka?? :)

- utrwalacz do makijażu - miałam z Sephory był super w przestępnej cenie - jest już nie dostępny potrzebuję na już coś nowego dobrego i nie przekraczającego ceny 100zł - wynika to z faktu, że termin ważności jest stosunkowo krótki do pojemności i mojego przyszłego wykorzystania produktu. Co polecacie ?? Bazę dobrą posiadam, podkład już też dobrany tylko brak kropki nad i czyli fixera :). 

Ot i na tą chwilę tyle - oby tylko takie problemy i dylematy posiadać przez całe życie :D:D:D:D. 
Teraz jestem w trakcie oczekiwania na buty, które już do mnie jadą i mam nadzieję, że będzie to równie dobrze wyglądać jak na zdjęcie. Lada dzień powinnam również otrzymać telefon z salonu wzywający na przymiarki :). 

Będzie się działo. 

Miłego weekendu,  

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...