sobota, 1 lutego 2014

8. foto skrot - styczen

Dopiero witaliśmy Nowy Rok, dopiero co były rozpakowywane prezenty pod choinką a tu już za nami styczeń... U mnie styczeń był pełen wrażeń i przygotowania do zmian. Z pełną radością i świadomością mogę powiedzieć, że to był bardzo dobry miesiąc i bardzo dobry początek nowego roku. 

Foto skrót tego co się u mnie działo: 


W minionym miesiącu przeszłam samą siebie i co rusz to piekłam. Sądzę, że to przez te mrozy ;) trzeba było zgromadzić więcej 'materiału' aby zimno nie było. 

1. Cookiesy, które królowały - pieczone trzy razy pod rząd - znikały w mgnieniu oka
2. Tzw. 'mrożoniec' rewelacyjny do poobiedniej kawki
3. Obecnie jak pizza to tylko w domu w przeróżnych wariacjach 
4. Pieczemy nie leniuchujemy.
5. Tort na dzień Babci



1. Wspomnienie lata - przy -10 st C za oknem smakuje jeszcze lepiej
2. Lukrowany samochód - czemu nie
3. Zima jak zwykle wszystkich zaskoczyła 
4. Witaminy na poprawę humoru 


1. Prawie jak na amerykańskich filmach - po rezygnacji z pracy trzeba było się spakować i 'wyprowadzić'  z kartonem pod pachą - teraz tylko jeszcze badania wstępne i czekają nowe wyzwania :)
2. W końcu się przekonałam i uległam - technologia i do mnie zapukała - teraz jestem 'bliżej' świata albo to świat jest bliżej mnie
3. Ulubiona i jak na razie niezastąpiona herbata
4. Sylveco na mrozy - niezastąpione
5. Porządni z cieniami 

Mimo niesprzyjającej aury za oknem u mnie było miło i kolorowo :). 
A jak Wam minął pierwszy miesiąc roku?? 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...