środa, 7 sierpnia 2013

TAG: 50 przypadkowych faktow o mnie + male info

Sądzę, że obecnie nie będę w stanie zamieszczać postów z dotychczasową 'systematycznością'. Przygotowania pochłaniają znaczną część mojego wolnego czasu dlatego też planuję sobie chwilowo 'odpuścić' blogowanie. Niemniej jednak dysponuję jeszcze chwilami wytchnienia, w których mam czas do Was zaglądać. 

Jest to forma małego wytłumaczenia dlaczego będzie tu ciszej :)... jeszcze 4 tygodnie do godziny 0 więc teraz jest dopinanie wszystkiego do końca :) 

Przed wspomnianą przerwą zamieszczam jeszcze TAG o 50 przypadkowych faktach o mnie ;) 

Sama bardzo chętnie czytam ten TAG u innych dziewczyn.
Ot dla tych co są ciekawi mnie.

Zapraszam do lektury

1. Słomiany zapał - szczególnie do rzeczy na które potrzeba poświęcić więcej czasu, np. robie na drutach czy też szydełkowanie to nie dla mnie - choć potrafię to jeszcze niczego nigdy nie skończyłam

2. Nie lubię spać od ściany - kiedyś będę mieć sypialnię gdzie do łóżka będzie dojście z każdej strony :) 

3. Uwielbiam cięte kwiaty mimo, że przeważnie od ich zapachu mam nieziemski katar - a doniczkowe zwykle u mnie umierają

4. Nie umiem być pasażerem - zawsze wiem lepiej i najchętniej to bym zawsze prowadziła

5. Jak byłam mała marzyłam o tym aby być baletnicą, nauczycielką a na końcu wymyśliłam, że chciałabym pracować w McDonaldzie argumentując, że w końcu bym  się najadła ;) - jak dorastałam miałam apetyt nie do ogarnięcia

6. Nie potrafię prowadzić samochodu z zamkniętą buzią - jeżeli akurat nie śpiewam to puszczam soczyste wiązanki w kierunku nieogarniętych kierowców/przechodniów + na niektóre ronda w moim mieście wjeżdżam z ręką na klaksonie. 

7. Cztery lata mieszkałam na Marszałkowskiego w Wa-wie i od tamtej pory każde inne miejsce wieje nudą i ciszą ;)

8. Jestem antykociarą - nie lubię tych stworzeń

9. Okropna ze mnie bałaganiara jednak sama w swoim rozgardiaszu umiem się odnaleźć i paradoksem jest, że swojego TŻeta ganiam za rozkładanie rzeczy tu i ówdzie

10. Swego czasu tworzyłam biżuterię i nawet nieźle na tym wychodziłam ;) teraz trochę serca do tego zabrakło

11.  Nie znoszę tzw. drzemek - budzik dzwoni trzeba wstawać, nigdy ich nie rozumiałam, dwa budzik wyłączam zaraz po pierwszych dźwiękach 

12. Na cztery miesiące przed studniówką doznałam poparzenia wrzątkiem we własnym łóżku i wtedy ból nie był tak istotny jak stres czy to wszystko się zagoi bez blizn - bo kiecka była do kolana :)

13. Nie lubię chodzić po lesie - zamiast odstresować działa na mnie odwrotnie - wszechobecne pajęczyny i robactwo przyprawia mnie o dreszcze

14. Trzy lata temu na cztery tygodnie przed Wielkanocą wymyśliłam sobie, że pobawię się decoupage'm i zrobiłam 50 drewnianych pisanek o wielkości normalnego jaja kurzego plus dwa strusie - od tamtego czasu ze wstrętem patrzę w stronę pudła z narzędziami do tej czynności - jednak jajka zrobiłam i cieszą oko do dziś

15. Poszłam i zdałam prawo jazdy bez dowodu osobistego bo zapomniałam go z domu wziąć :) 

16. Jak to niektórzy mawiają albo mnie się kocha albo nienawidzi nie da się spotkać po środku 

17. Uwielbiam programy muzyczne do tej pory mam tak, że potrafię godzinę siedzieć i pykać po programach i oglądać teledyski

18. Za dzieciaka w domu robiłam za telegazetę bo wiedziałam wszystko gdzie i o której ma lecieć - do tej pory trochę mi z tego zostało 

19. Nie jadam i nie lubię ryb - nie znoszę ich zapachu

20. Jestem uzależniona od cywilizacji - cisza i spokój wiejskiego klimatu to nie dla mnie

21. Typowe blokowe dziecko, które jadąc na działkę nie wiedziało co ze sobą zrobić

22. Uwielbiam śpiewać na weselach szczególnie przy stole przyśpiewki :)

23. Skrajna w zachowaniu - czasem do przesady cicha i miła aby innym razem być nad wyraz głośną i niemiłą

24. Jestem wielką fanką Harrego Pottera i Kubusia Puchatka

25. Nie znoszę zastrzyków i pobierania krwi na samą myśl mam gęsią skórkę ;) 

26. Dla równowagi powyższego jestem pielęgniarką :). 

27. Kiedyś pracowałam w Empiku na dziale prasy i najgorszemu wrogowi chyba bym nie życzyła takiej pracy. 

28. W gimnazjum byłam wielką fanką Eminema - sentyment pozostał mi do dziś

29. Wieczny kombinator - jak można coś taniej kupić to przecież zawsze później można to drożej sprzedać

30. Nie lubię białej pietruszki i selera - zawsze jak jest coś takiego w zupie to to wyławiam - przy samodzielnym gotowaniu unikam tych warzyw

31. Po miesiącu posiadania swojego auta urwałam w nim koło - wiadomo, że nie gołymi rękami 

32. Bardzo lubię kolor różowy - jeżeli jest do wyboru różowy w czymkolwiek to właśnie pada na niego

33. Zawsze rano jem śniadanie, nie znoszę wychodzić bez śniadania wtedy cały mój dzień jest rozbity.

34. Lubię chodzić spać o stałej porze

35. Mam trudności z odmówieniem sobie piwa czy też wina

36. Nie umiem być na diecie - w chwili gdy nazywam swój sposób jedzenia 'dietą która ma odchudzać' sięgam bo czekoladę ;)

37. Lubię postępować na opak 

38. Parę dobrych lat śpiewałam w zespole kościelnym, mimo że mi na ucho słoń nadepną 

39. Z moim przyszłym mężem jestem już prawie osiem lat i to ja go poderwałam ;

40. Gimnazjalna feministka - trochę z tego czasu zostało do dziś

41. Nigdy nie potrafiłam pisać wypracowań jest to moja pięta achillesowa - blog to próba przełamania stereotypu, że nie potrafię pisać - wychodzi z różnym skutkiem

42. Dlaczego biemi? - bi - skrót biżuterii emi - początek mojego imienia Emilia i większość moich bliskich tak do mnie się zwraca - nick powstał na potrzeby bloga biżuteryjnego i tak zostało :).

43. Lubię zwiedzać i jeździć w nowe miejsca - i zawsze tam gdzie jestem muszę zachaczyć o centrum handlowe nawet jak to będzie w jakiejś głuszy to coś się znajdzie :)

44. Lubię być fotografowana - trochę mam z narcyza

45. Nie potrafię spać w pomieszczeniach gdzie nie ma rolet - u mnie nie dość, że jest roleta to jeszcze do tego ciemna zasłonka

46 .Lubie oglądać zdjęcia obcych ludzi

47. Raz w życiu zdarzyło się, że 'zapomniałam' wrócić do domu - jak przyjaciółka o 6 rano usłyszała głos mojego taty w słuchawce telefonu to się zastanawiała o co chodzi i przyszło zdziwienie , że już jest widno.

48. Uwielbiam SATC mogę go oglądać w kółko tak samo jak i Mamma Mia

49. Foch to moje drugie imię. 

50. Marzę o skoku ze spadochronem

Gratulacje dla tych co wytrwali do końca :) !

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...