środa, 13 lipca 2011

Stopy..

Przedstawiam Wam moją Peggy Sage:)

Jestem nią zauroczona, mój pierwszy kontakt z nią był u kosmetyczki, zachwyciło mnie to jak delikatnie a zarazem bardzo skutecznie usuwa zrogowacenia na stopach. Moim zdaniem jest dużo lepsza od zwyczajnych tarek do stóp ogólnie dostępnych. Ja swoją zakupiłam w promocji za 29zl w Douglasie. Wiem, że często można je spotkać w salonach kosmetycznych, ale sądzę, że za wyższą cenę.


U mnie te zwyczajne tarki nie sprawdzały się, ponieważ bardzo często je łamałam... ta super leży w dłoni. Posiada dość dużą powierzchnię ścierającą ale wg mnie to zaleta.



Jest dwustronna, jedna strona bardziej ścierająca, druga lżej



Jak dla mnie bardzo estetycznie wygląda, i to też jeszcze bardziej mnie do niej przyciągnęło.
jak najbardziej polecam to cudeńko:)

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...