niedziela, 24 lipca 2011

ESSENCE 74 fall for me + zapowiedz

Witam!

Dziś przedstawiam lakier z essence multi dimension XXXL shine nail polish.

moim zdaniem bardzo cienki pędzelek z ubogą ilością włosia



Tak naprawdę już od momentu gdy wyszłam z Natury nie byłam z niego zadowolona... bo w sklepie przy jarzeniówkach kolor był wg mnie dużo ładniejszy i bardziej niebieski, ten jest bardziej miętusowy w odcieniu błękitu.



Dałam mu dwa razy szansę i chyba się już z nim rozstanę. Jest trudny do aplikacji bardzo smuży, na początku myślałam, że to wina mojego podkładu, jednak teraz nałożyłam go bez niczego i miałam te same trudności.

jak widać efekt jest zadowalający, jednak aplikacja jest na prawdę nie przyjemna


Trwałość nawet z utwardzaczem jak u mnie 2dni, po prostu masakra. Wy też z tymi lakierami miałyście takie problemy?

Przedstawiam Wam również inny moje cudeńko, którego opinia już niedługo :)

Pozdrawiam :) i dziękuję za odwiedzanie mojego bloga.

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...