niedziela, 17 lipca 2011

Nail Tek FOUNDATION II Recenzja

Witam!
Robię wielkie UFF, dwutygodniowa kuracja tą odżywką zakończona. Szczerze powiem, że ta kuracja na paznokcie nie należała do najprzyjemniejszych. Ostatnio robię co mogę aby uporać się z łamliwością i okropnym rozdwajaniem się moich paznokci. Działałam zewnętrznie i wewnętrznie, skutków brak. Po przeczytaniu i obejrzeniu wielu pochlebnych opinii o Nail Teku stwierdziłam, że trzeba spróbować. Cudów się nie spodziewałam. Produkt zakupiłam na allegro za ok 17zł.



Konsystencja przyjemna do rozprowadzania. Bardzo szybko wysycha.



Sposób użycia tej odżywki to nakładamy przez 7 dni codziennie po jednej warstwie, zmywamy i ponownie przez 7dni po jednej warstwie do nałożenia.





Produkt w trakcie kuracji mi odpryskiwał, paznokcie były jak u palacza przyżółcone, ja przyszedł moment aby odżywkę zmyć to bum trzemy, namaczamy w zmywaczu a tu nic, trzeba uzbroić się w cierpliwość jak chcę się go dokładnie zmyć :)

Moim zdaniem odżywka działa i to widać. Fakt, że moje paznokcie nadal się trochę rozdwajają, ale są dużo bardziej twarde niż przed kuracją


Paznokcie przed kuracją, spiłowane i wycięte po skórze ( miałam okropnie rozdwojone bez możliwości zapuszczenia nawet 2mm)



Paznokcie po, widać że rosną ale środkowy paznokieć nie chce się zresocjalizować i przestać się rozdwajać ;)





twardsze i bardziej wytrzymałe



Teraz będę Nail Teka używać jako podkładu pod lakier :)
Polecam, jeśli jest się cierpliwym i wytrzymałym. Nie drogi jak na swoje działanie.
Może znacie jakieś super odżywki z chęcią bym przetestowała:)
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...