poniedziałek, 12 listopada 2012

Odzywiamy pazury

Lubię swoje paznokcie - choć do ideału im daleko - tu dość łatwo przychodzi mi zaakceptować to co mam. Dzięki temu, że je lubię staram się o nie dbać najlepiej jak potrafię. Działam wewnętrznie i zewnętrznie - nie mam stałych produktów, staram się zmieniać - bo to dobrze im robi. Ponad rok temu zachwycałam się Nail Tekiem KLIK - jest bez wątpliwym hitem, bardzo go lubiłam. Po kuracji używałam go jako podkładu pod lakier, jak się skończył postanowiłam znaleźć mu godnego następcę dostępnego u nas stacjonarnie. W pewnym sensie mi się udało jednak Nail Tek to Nail Tek, ale nie jest źle. Metodą prób i błędów zakupiłam odżywkę od Sensique Silky Smoth Strong Nails i na tą chwilę nie mam ochoty próbować z innymi odżywkami, które stosuję jako podkład. 




Co robi odżywka:

- wygładza nasze paznokcie 
- daje dobry poślizg lakierowi, który planujemy nałożyć
- nie wysusza paznokci
- nadaje delikatny mleczny kolor płytce
- przedłuża trwałość lakieru na płytce
- zmniejsza rozdwajanie się paznokci
- nie pogarsza ich stanu
- zdecydowanie poprawia wygląd paznokci 

Zalety techniczne:
- wygodny pędzelek
- dobra konsystencja
- łatwa aplikacja
- dość szybko schnie - ale nie tak jak Nail Tek ;)
- nie gęstnieje

Robi tyle dobrego jednak to nie Nail Tek - on jest taki bardziej 'bazowy' 

Nie mam 100% pewności, że jest bez formaldehydu ponieważ na opakowaniu nie ma składu :?. Uważam, że jest to produkt godny uwagi - dostępny w Naturach za ok 7zł. Mam ją od ponad 6mc i nic się z nią nie zrobiło konsystencja taka jak na początku. Mam jeszcze 8w1 od Eveline ale nie wiem gdzie ją podziałam - chyba za bardo się na nią denerwowałam ;) i się gdzieś zapodziała, bo jeszcze na nią tu przyjdzie pora bo o 8w1 mam całkowicie odmienne zdanie niż o tej. 

.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...