czwartek, 14 marca 2013

Niezastapiona - Apteczka Babuni

Ktoś kto wpadł na pomysł nazwania linii kosmetycznej "Z apteczki babuni" strzelił w dziesiątkę - zwłaszcza, że teraz wszystko co tradycyjne jest na topie. A dobre hasło jest dźwignią handlu, a jeszcze jak w parze idzie dobre działanie to czego chcieć więcej? - chcieć więcej go używać. 
Tak u mnie jest w przypadku szamponu do włosów właśnie z linii "Z apteczki babuni", a konkretniej szamponu jajecznego. 

Nie powiem, że nowa szata graficzna mi się podoba - poprzednie buteleczki były takie bardziej 'babcine' :) Te są takie zwyczajne - przyzwyczaiłam się do nich ale tak teraz bardziej są zbliżone do tych aptecznych niż babcinych :). 




Skład daleki jest aptecznym produktom, jak również produktom babcinym. Jednak połączenie tego wszystkiego tak a nie inaczej powoduje, że to dobrze wpływa na moje włosy i na moją skórę głowy. Moje włosy zauważyłam, że się lubią z SLSami - miałam czas, że ich unikałam jednak bo czasie obserwacji zauważyłam, że one mi są jednak potrzebne nie da się wszystkiego unikać. 

+ dobrze oczyszcza
+ nie przesusza
+ nie powoduje łupieżu 
+ włosy są w dobrej kondycji
+ włosy ładnie się po nim układają
+ dobrze się pieni 
+ dobrze zmywa oleje
+ wydajny nie trzeba dużo produktu aby się wymyć 
+ przyjemny zapach
+ cena 7-9zł

+/- bez odżywki włosy są splątane - po prostu nie można nie użyć odżywki :)

- producent obiecuje cuda na kiju jednak trzeba udawać, że etykiety nie ma
- dostępność - nie znajdziemy go wszędzie - trzeba szukać 

Jeżeli pominiemy kwestię etykiety i obietnic jest bardzo dobrze myjący szampon - za niewielkie pieniądze - który spełnia swoje zadanie - tego co zniszczone żaden cud produkt nam nie pomoże jednak ten szampon ułatwia pielęgnację i ją uprzyjemnia. 

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...