sobota, 9 czerwca 2012

bo wlosy wzmacniac trzeba !

O tym, że to jest ważne wie każda z nas. Ja właśnie się przekonałam o tym, że nie można spoczywać na laurach i cały czas walczyć trzeba. Jednak dziś nie tyle co o samej walce o jednym z produktów, który nam ułatwia życie :). Mowa o produkcie od Farmony - Radical Szampon Wzmacniający.  Jest to moje drugie podejście do tego szamponu. Moje początki z nim były dawno temu jak walczyłam z wypadaniem włosów. Tą butelkę otrzymałam w swoim pierwszym BLOGBOXie i już wiem, że do tego szamponu trzeba wracać bo dużo dobrego robi. Jest wielu przeciwników, ja jednak zdecydowanie należę do zwolenników mimo, że nie jest ideałem i posiada on wady. 

Szampon zamknięty w prostej ładnej buteleczce. 



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Equisetum Arvense Extract, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, DMDM Hydantoin, Methylisothiazolinone, Methylchloroisothiazolino ne, Citric Acid, Parfum, Hexyl Cinnamal

Skład może nie powala, znajdą się tacy, którzy stwierdzą, że jak SLS to już nic z niego nie będzie, jednak ja uważam, że trzeba spróbować bo może naprawdę pomóc. Nie stosuję go jako szamponu codziennego - używam go co drugie mycie jeżeli widzę, że moje włosy zaczynają cudować i zbyt dużo ich wypada, lub w normalnym rytmie 1-2 razy w tygodniu. 

+ zapach - delikatny ziołowy - nie śmierdzący
+ nie plącze  - włosy do ziołowych szamponów też trzeba przyzwyczaić nie ma tak że od razu będzie gładko 
+ działa - wzmacnia włosy, mniej ich wypada, może nie powoduje, że pojawia się więcej baby hair ale zdecydowanie mniej zostaje na szczotce 
+ dobrze oczyszcza skórę głowy
+ nie podrażnia
+ nie przesusza
+ nie powoduje łupieżu
+ dość dobrze się pieni
+ cena - ok 10/12zł
+ dostępność - drogerie, supermarkety prawie wszędzie można go dostać

- konsystencja - bardzo wodnista
- wydajność - przez konsystencję bardzo średnia
- opakowanie - miłe dla oka jednak otwór przeogromny łatwo za dużo go nabrać

Moim zdaniem plusy jednak przewyższają minusy, jednak samemu trzeba ocenić, czy to jest coś dla mnie.  U mnie się sprawdza i będę do niego powracać. 

Życzę miłej i słonecznej soboty :)

pozdrawiam
.biemi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...